//
čitate...
Business aspect

Da li bih i ja trebao da imam svoj internet sajt?

Jednostavno, Internet je postao sastavni deo naših života. Sve češće i sve više sedimo ispred računara i on postaje, više nego televizija ranije, naš prozor u svet. Moji prijatelji prvo gledaju ponudu na Internetu, a tek onda idu da kupe farmerice, posuđe, gitare i sve ostalo što ih interesuje. Hteli to da priznamo ili ne, svako ko želi da se za njega, njegov proizvod ili uslugu čuje, mora imati Internet sajt i to stoji čvrsto kao činjenica. Ne želim previše da pričam o samoj toj činjenici jer je ona i veoma dobro poznata, već ću navedi dva primera koja su mi veoma simpatična i za koje smatram da su šansa Srbije. Pričaćemo o rakiji Junkovcanka i projektu POI Srbija i pomenuti seoski turizam

Prvi pozitivan primer – Rakija Junkovcanka

Prelistavajući TV kanale, više mehanički nego što sam nešto konkretno želeo da gledam, naišao sam na emisiju "Ima li života u Srbiji" i na reportažu o rakiji Junkovčanci. Ovaj sjajan domaćin u svom malom mestu pravi vrhunske rakije kao što su šljivovica, kajsijevača, lozovača i viljamovka. Insert iz emisije koju sam gledao, možete pogledati ispod.

Ono što je veoma pozitivno je da su Miodrag i Ljubiša, protivno nekoj uvreženoj praksi, shvatili prednosti interneta i predstavili svoj proizvod na internet sajtu. Uz pomoć njega, njihovo tržište nije nužno samo njihovo okruženje, već ceo svet! 

Drugi primer i predlog za unapređenje trenutnog stanja – Seoski turizam 

Putujući po Srbiji, a pre toga proputovavši priličan deo Evrope, ali i drugih kontinenata, mogao sam drugim očima da posmatram svoju zemlju i da cenim njene lepote. Svako selo, svaka poljana, brdo i planina su nas oduševljavali. Nekako baš u to vreme putovanja, moj dragi kolega me je pitao da li bi želeo da beležim svoje doživljaje u projektu POI Srbija i da opisujem mesta po kojima sam putovao.

Sa velikim zadovoljstvom sam pristao iz želje da što više ljudi vidi divna mesta koja smo obilazili supruga i ja. Nenadano, a potpuno opravdano mi se nakon toga nametnuo zaključak da seoski turizam u srbiji ima pravu šansu i da je sve što trebamo da uradimo je da se malo bolje oglasimo i obezbedimo potencijalnim turistima sve potrebne podatke.

Ono što ovde želim da posavetujem sve divne ljude kod kojih smo bili je da iskoriste šansu, da se ne stide jer imaju šta da pokažu, neka naprave internet sajtove i neka pokažu svetu šta imaju! Naravno, ne moraju sami praviti svoje internet prezentacije. Postoji dosta pojedinaca i ljudi koji to znaju i znaju šta je pozicioniranje sajta, optimizacija sajta i kako pravilno uraditi internet marketing.

Sve ostalo je na samim domaćinima i njihovoj dobroj volji i sjajnim dočekom!

Diskusija

Nema komentara.

Ostavite odgovor

Poslednje na Twitteru

