//
čitate...
Internet u poslovne svrhe

Optimizacija sajta i marketing – Biznis aspekt

Optimizacija sajtaje jedna od oblasti koje me okupiraju u poslednje vreme. 

Ogroman potencijal svetskog tržišta nikada nije bio bliži svima nama kao ni malim preduzećima. Miodrag Ilić direktor kompanije LinkomPC u svom tekstu na sajtu Prvi na Google, oduševljeno govori o tome koliko ljudi može videti vaš oglas na Internetu u poređenju sa drugim medijima kao što su časopisi i novine.

 

Govoreći šta za mala preduzeća znači seo optimizacija i internet marketing, on kaže:

 

Sa pojavom internet marketinga, ili tačnije rečeno kontekstualnog marketinga (Contexstual Marketing iliContextual Advertising) kompanije sa malim marketing budžetima dobili su pravu priliku da na samom „izvoru“, na web pretraživačima ili raznim portalima, koji ustupaju prostor za takav vid marketinga, dobiju svoju prvu pravu šansu za promociju.

 

A o rezultatima kampanje sopstvenog malog preduzeća govori:

 

Da li možete da zamislite da su pojedini naši oglasi bili prikazani na Google pretragama i po nekoliko stotina hiljada puta za samo jednu sedmicu? Da li možete da verujete da smo, pojedinim danima, imali i više od stotinu poseta dnevno, našem web sajtu, i to samo onih koji su kliknuli na naš oglas?

 

Da li vam je poznat onaj osećaj entuzijazma kada osetite priliku za razvoj svoj posla u nekom novom pravcu? Kada govorim o Internetu i njegovim mogućnostima upravo takav entuzijazam i osećam.

Diskusija

Nema komentara.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

Poslednje na Twitteru

%d bloggers like this: