//
čitate...
Strategija poslovanja

Klučne reči, zaglavljivanje u liftu i poslovna strategija

Gde je sad kada mi je potrebno?“ Poznato zvuči?

 

Ne znam za vas, ali ja često nešto tražim. Daljinski upravljač, knjigu, baš onaj duks, informaciju, rešenje, kafu koja zaista i sadrži kafu, a ne razne žitarice. Tražim rešenje za svoje probleme, bili oni beznačajni ili veliki. Težim da veći broj problema rešim sam. Jednostavno je, značenje reči „inženjer“ je „čovek koji rešava probleme„. Nisam ja bez đavola završavao tamo neku elektrotehniku.

 

Međutim, da čovek može sve sam, ne bi nas na ovoj lopti bilo toliko. Niko ni ne može pobrojati sve ljudske delatnosti, sve ljudske probleme niti sva ljudska rešenja. Razlog postojanja toliko firmi i jeste rešavanje problema. Socijalna služba rešava probleme iz socijalne zaštite, veterinar rešava probleme sa domaćim životinjama, inženjer rešava probleme sa kafe aparatima (u komšiluku uglavnom za to i služimo).

 

S toga, razmislimo kako smo pozicionirali svoj biznis. Čiji problem mi možemo rešiti?

 

Ako ne rešavamo ničiji problem, da li je dobra ideja da nastavimo sa tim biznisom.

 

Čini mi se da je bitno pitanje danas: „Da li ja mogu nekome rešiti problem, ako mogu, kako da me on pronađe?“, tj. prevedeno na Internetski: „Kako ljudi kojima treba neko rešenje koje ja mogu ponuditi, da me nađu. Koje su to ključne reči na mom sajtu koje će ih dovesti do mene?“

 

E pazite sad, naredni korak, kada date rešenje, da li Vaš Korisnik odlazi zadovoljan? Zadovoljan kao što je ovaj moj komšija, posle dva sata provedena u liftu, otišao zadovoljan jer nije proveo tri sata u liftu? Neko je rešio njegov problem u veoma delikatnoj situaciji. A baš je žurio u jednu prostoriju u stanu pre zaglavljivanja.

 

 

Ako je otišao zadovoljan, on će ostaviti obaveštenje da Vas i drugi ljudi zovu ili pitaju, ako nije, možda će takođe ostaviti obaveštenje. Jedino što nisam siguran da li biste želeli da ga pročitate.
 

Imam par pitanja za Vas, a odgovore možete podeliti sa drugima ili sačuvati za sebe: 

Da li je vaš biznis pozicioniran tako da, kada je hitno, ljudi mogu da vas kontaktiraju, a da vi odmah odgovorite?

Da li su im sve potrebne informacije dostupne?

 

Ako je vaš Korisnik zaglavljen, možete li mu omogućiti da se ipak popne tamo gde je krenuo?

 

Da li je Vaš biznis dovoljno dobar da Vas drugi ljudi reklamiraju?

 

Korisnik je najsrećniji kada njegov lift radi, sporo ili brzo, bitno je da ide gore-dole! 

Diskusija

Nema komentara.

Ostavite odgovor

Poslednje na Twitteru

